LAT
  • LAT
  • ENG
  • RUS
WAY TO TH!NK
  • Sākums
  • Projekti
    • Baltijas valstu sadarbība HRE/EDC
    • Jauniešu migrācija
    • Sociālā iekļaušana Jauniešu centros
    • Jaunatne pašvaldībās
    • Eko projekti
    • PuMPuRS
      • Par projektu
      • Ejam dabā! vol.1 - VASARA 2021
      • Ejam dabā vol.2 - RUDENS 2021
      • Ejam dabā vol.3 - ZIEMA 2022
      • Ejam dabā vol. 4 - PAVASARIS 2022
    • Diasporas projekti
  • Partneri
  • Materiāli
    • Kritiskā domāšana - Medijpratība
    • Neformālās izglītības metodes
    • Sociālā iekļaušana - Līdzdalība
    • Jauniešu migrācija - Globālā izglītība
    • Komunikācija
    • Līdzdalības budžets
    • Jauniešu Mentorings
    • Integrācija ABC - Ārvalstniekiem
    • Universālais Dizains
  • Kontakti
    • Par mums

The_contribution_of_youth_work_to_preventing_marginalisation_and_violent_radicalisation_EN

Kā_mācīt_strīdīgas_tēmas?

Kā_attīstīt_skolēnu_spēju_novērtēt_plašsaziņas_līdzekļos_un_sociālajos_tīklos_pieejamo_informāciju

ПРЕПОДАВАНИЕ_СПОРНЫХ_ВОПРОСОВ_RU

КАК РАЗВИВАТЬ СПОСОБНОСТЬ УЧАЩИХСЯ ОЦЕНИВАТЬ ИНФОРМАЦИЮ В СМИ И СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ_RU


Teaching_Controversial_Issues_professional_development_pack_for_teachers_EN

How_to_develop_the_ability_of_students_to_assess_information_from_media_and_social_networks_a_methodological_tool_EN

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Critical-Thinking-Development-activities_EN

Developing_digital_youth_work_EN

Medijpratība_pētījuma_rezultāti_Latvija
 
Medijpratība_Tautas_Attīstība

NoHateSpeechOnline_WeCAN_EN
NoHateSpeechOnline_WeCAN_ENG_Handouts

Vienoti_Daudzveidībā_Kritiskā_Domāšana

Kultūras_izpratne_Rokasgrāmata

ES_un_Manas_Vērtības

ES_Iedzīvotāju_Pilsoniskā_Līdzdalība

Drošība_internetā

Medijpratība_Skolām

How_to_prevent_radicalization_DigitalGuide_EN


*Photo inc.com

WAY TO TH!NK